Persoane interesate

joi, 24 mai 2012

OCUPATĂ, FOARTE OCUPATĂ SĂ TRĂIESC

Cât de banal sună:  "ocupată să trăiesc"... dar cât de adevărată este pentru mine acum această formulă .
După ziua de naşetre a prietenei mele, a urmat nunta nepotului Romi cu Dana care s-a ţinut la Cluj Napoca.
Ce frumos :) umblăm eu şi soţul meu, de la chef, la ospăţ!
Şi cum să nu participi? Priviţi mireasa!




 Acum să vedeţi mirii!


Şi dansul lor pe masă...

Şi neamurile la masă....



Pe mine m-au impresionat gemenii, nepoţeii mirelui!




                                                     Şi tortul miresei....
Şi totul a fost minunat!


Am mâncat, am băut, am dansat până la epuizare de-am făcut băşici în talpi ( nu dansasem demult)...
Normal înainte de plecare am cinstit mireasa!
Cea mai cruda constatare şi tristă, după această nuntă, a fost faptul că cel puţin jumătate din nuntaşi, neamuri de fapt, inclusiv mirii, au venit acasă din alte ţări ca să participe la nuta aceasta. Unii nu au putut veni ...


CASĂ DE PIATRĂ şi copii sănătoşi le dorim celor doi frumoşi miri care şi-au unit destinele!

Sigur că sunt " ocupată să trăiesc", mai urmează altele....

PS:
Daria , prima mireasa, nu s-a măritat !:))
Mă simt obligată să explic obiceiul din Ardeal, conform căriua nu i se  dă mirelui mireasa de prima dată, ci o miresuţă foarte mică, apoi alta mai mărişoară şi un mai bătrâioară aşa la 80 şi ceva... Desigur mirele nemulţumit cautându-şi aleasa, plăteşte toate miresele până o primeşte pe cea aleasă de el.



Niciun comentariu: