Persoane interesate

miercuri, 9 mai 2012

EMOTII MARI

"Sângele  nu se face apă!"

M-am trezit cu noaptea-n cap, cu mari emoţii !
După 11 ani şi mai bine, urma să primesc în vizită musafiri care s-au mai anunţat cu ceva ani în urmă dar care nu s-au ţinut de cuvânt...atunci am suferit în tăcere, era neamul meu.
După anunţul telefonic al nepoatei mele, am plâns un pic apoi m+am mobilizat, aprovizionat şi am hotărât să nu mă plâng, să nu-i critic ci doar să ne simţim bine în cele 4-5 ore cât urmau să stea la noi, fratele meu cu soţia, nepotul cu viitoarea soţie şi nepoata cu familia.
 Au sosit cu două maşini, de Spania, unde sunt plecaţi de ani buni.
Daria, frumuseţea trupei, este nepoţica mea, pe care nu o văzusem decât în poze, pe FB.



I-am întâmpinat cu masa întinsă şi cu aparatul foto, să-i am aşa cum se prezintă , cu emoţiile lor şi cu vârstele actuale...cine ştie când ne vom mai vedea...


Spanacul a fost apreciat, cu ochiuri de ouă de la găini de casă :), după ce masa s-a golit am trecut iar la poze pe famili si viitoarea familie a nepotului ! ( nu m-am putut abţine şi le-am zis, că dacă nu ar fi avut nuntă în ţară, sigur nu m-ar fi căutat...)


Dana şi Romică, viitori miri !



NOI, mai puţin fotografa :)





Şi gata...au plecat...am mai plâns un pic...

Niciun comentariu: