Persoane interesate

marți, 22 mai 2012

VÂRSTA ŞI TINEREŢEA

Dacă în urma cu doar doi ani scriam "Viaţa începe la 60 de ani", acum Măriuţa, cea mai bună prietenă a mea, confirmă şi demonstreză că am avut dreptate.
Măriuţa a trecut şi ea "pragul 60" cu o tinereţe şi frumuseţe, de invidiat.




Frumuseţea interioară depăşeşte ceea ce arată această fotografie, mai mult sau mai puţin reuşită.
      Dacă cineva ar spune că, eu fiind prietena ei o laud , atunci aş vrea să spun că în portretul pe care i l-aş face ar intra mai multe calităţi pe care nu mulţi oameni le au: o mare dărnicie sufletească, o credinţă pe care şi-o respectă şi pe care i-o respect şi eu, o hărnicie şi vioiciune specifică tinereţii, săritoare în ajutorarea altor oameni, fără a solicita ceva în schimb şi neobosită în tot ce face! Mă opresc să nu mă certe ...:)



E firesc să fie iubită de soţ şi de prieteni!



Bună gazdă şi bună gospodină , Măriuţa cu fiecare ocazie are casa plină!



LA MULŢI ANI MĂRIUŢA NOSTRĂ!

Niciun comentariu: