Persoane interesate

luni, 28 mai 2012

BUNA CEA BUNĂ

Buna Florica este "buna cea mai bună" !
Nu glumesc dacă spun aşa, pentru că aşa este această bunică, de 89 de ani, este de o luciditate şi bunătate de neimaginat!
Am stat de vorbă mult şi mi-a inşirat pe nume nu numai copii şi nepoţii, cu zecile, ci si strănepoţii.  Îmi pare rău dar eu nu i-am reţinut să-i pot enumera aici...
După cum puteţi vedea în imaginea de mai sus, vorbeşte la telefonul mobil cu toţi cei care o sună de mai multe ori pe zi!
Mie nu-mi este rudă de sânge, dar o iubesc ca şi când ar fi bunica mea.

Aici cu prietena şi vecina Mărioara, care se apropie de 70 de ani, bine arata amândouă, pot fi exemplu pentru mulţi dintre noi!


 Şi buna se uită după fiecare când pleacă, parcă ar vrea să le mai spună ceva: " vă mai aştept pe la mine" !
De fiecare dată buna are o "vorbă bună" pentru fiecare, dar are şi ceva de servit: o cafea, o ţuică, un vin, chiar dacă ea nu consumă aşa ceva.:)
In numele tuturor celor dragi, care te îndrăgesc la rândul lor, îţi mulţumim că exişti!

Să ne trăieşti sănătoasă şi bucuroasă bună Florica!

Niciun comentariu: