Persoane interesate

marți, 29 mai 2012

GRĂDINA CARE RÂDE

La întrebarea când şi cum am putea ieşi din criza economico-financiară specialiştii răspund într-un grai străin oamenilor de rând sau altfel spus într-un limbaj neconvingător tocmai pentru că până în prezent suntem tot în recesiune şi rătăcim printre meandrele grafice expuse, cu buzunarele goale!
 Vorbind cu prietenii am găsit un răspuns foarte simplu:
DACĂ TOŢI ROMÂNII CARE POT ŞI VREAU SĂ MUNCEASCĂ, AR AVEA UNDE, ROMÂNIA AR IEŞI DIN ORICE FEL DE CRIZĂ!
  Am dat un exemplu în acest sens în articolul " BUN DE CONSILIER LA MINISTERUL AGRICULTURII"
Acum vin cu un exemplu mai modest, al unei grădini care normal ar fi fost părăsită deoarece proprietarii sunt plecaţi din ţară.



La intrare în grădină râde un boboc de trandafir!



Ceapa verde se zbârleşte după ploaie şi furtună...


Cartofii stau să înflorească !



Frunzele de pătrunjel ne oferă un bucheţel...



În cărare "omul meu", râde mulţumit şi el!
Ieri am primit un buchet de trandafiri care erau ascunşi pe undeva...:) în  aceeaşi grădină !
O să revin cu poze când se vor coace roşiile!:))

Niciun comentariu: