Persoane interesate

duminică, 25 aprilie 2010

PICTURILE MELE,CADOURI VIRTUALE PENTRU VOI!

De ieri sărbătoresc şi nu am terminat...că aşa-i la noi la români...
bucuria sărbătorii poate ţine o săptămână întregă, dacă vreau eu!
Alături de autorii de pe 100 RO, am mulţi prieteni virtuali, de care sunt mândră şi doresc să le fac câte...

UN CADOU VIRTUAL!


Pentru CIPRIAN AL MEU:


Pentru MARIA MEA:

Pentru ELENA TOMA:


Pentru RAMONA:




Pentru METAXA:


Pentru IVAN "DOCTORUL MEU"

Pentru SemyazaANGEL:

Pentru ODORICA:

Pentru SO din Italia:

Pentru MĂRIUŢA:


Pentru ANGELAMEMERUŢA:

Pentru LILU:




Pentru FERI:

Pentru CRISTIANA:

Pentru ANDREI ŢUGULEA

Pentru TASHA:

Pentru DAN IOANITESCU:

Pentru ALINA:

Pentru OANA:

Pentru GEANINA:

Pentru APRIL:

Pentru CLAUDIA:

Pentru CORA:
Pentru ALESSIA:

Pentru ALEXANDRU:

Pentru MONICA:


Vizitatorilor şi celor care mi-au comentat sau criticat postările, cu respect:



PS:
dacă am scăpat din vedere pe cineva, îmi cer scuze.
Tablouri mai am, şi pot continua cu darurile:);
iar dacă cineva îşi doreşte cu adevărat tabloul meu, îl invit să vină după el!
DIN ARDEAL, VĂ PUP VIRTUAL!

23 de comentarii:

Unknown spunea...

Multumesc mami pentru tot ce faci pentru mine si in cazul de fata pentru cadou :) Te pup! O zi frumoasa!

hera mariana spunea...

Zile senine Maria şi mult noroc în viitor!
Să ţi se împlinească tot ce ţi-ai propus!

Lilu spunea...

Prietenii te ajuta sa suporti efectele adverse
ale unor evenimente din viata ta ,ei iti ofera sprijin emotional contribuind la rezolvarea unor
situatii stresante asa cum ai facut tu astazi
pentru toti cei apropiati printre care ma simt onorata ca figurez.
Ne-ai daruit tablouri minunate odata cu sentimentele tale sincere.
Cel pentru Ciprian este superb si sper sa-i poarte mult noroc in viata.
Multumesc draga mea prietena!

hera mariana spunea...

Lilu, tocmai te atenţionam să treci pa la mine...să-ţi vezi tabloul-cadou virtual.:)
Cu drag!:)

alessia spunea...

MULŢUMESC şi iar MULŢUMESC, draga mea!!!

Mi-ai făcut o imensă bucurie.

Am asezat deja darul tau de suflet in căsuţa sufletului meu...

LA MULŢI ANI cu potop de bucurii! :)

hera mariana spunea...

Dragă Alessia,
sunt încântată că am reuşit să te impresionez:)
Mulţumesc şi eu de urări.:)

SOmeONE spunea...

Nici nu stiu ce sa spun... Ah, ba da: GRAZIE!! :))
Mariana, iti doresc 100 de ani de blogarit si inca pe atatia de pictat. Ma bucur ca am avut privilegiul de a te cunoaste si sunt mandru ca ma enumeri printre prietenii tai. :)

hera mariana spunea...

SO!
La tine nu-i noapte?
Mă bucur...că te bucuri.:))
Te-am menţionat şi în art. anterior!
Cred că tabloul exprimă dorul acela..."pustiu" (numele tabloului)...dor de acasă!
Te-am nimerit?

SOmeONE spunea...

Daca e sa ne luam dupa ora publicarii comentariului, e devreme. (13:46) :))
Sau poate de vina sa fie cafeaua bauta prea tarziu... M-ai nimerit, in parte. Casa de care mi-e mie dor nu mai exista de mult, din pacate. La fiecare reintoarcere, se mai destrama cate o bucatica de vis... :(
Multumesc din nou! :)

hera mariana spunea...

So,
tabloul acesta are o poveste cam tristă pentru mine...e preferatul Mariei dar nu am vrut să il cadorisesc..era legat şi de ea.:(
Dorul tău de "acasa aceea ", e visul care se destramă...dar nu moare.
Să ştii că nu am glumit, când vei veni în ţară, opreşte-te în Sebeş, rămâi invitatul meu!

SOmeONE spunea...

Cu mare placere, Mariana. :)

Tasha spunea...

Ai un suflet mare draga Mariana,nu pot decat sa-ti multumesc inca o data!

hera mariana spunea...

Tasha,
ai avut timp să treci şi pe la mine?
Mă bucur şi îţi mulţumesc!
Cu sufletul stai foarte bine şi tu, mare...mare.:)
Mă mândresc cu tine "bloggeriţa" mea de la RADIOSILVER!

SemyazaAngel spunea...

multumesc mult pentru cadou

hera mariana spunea...

Cu drag, SemyazaAngel!

Ramona spunea...

Mariana, multumesc din tot sufletul!
Il voi aseza la loc de cinste!

hera mariana spunea...

Draga Ramona,
ma bucur de vizitele tale , rare...:)
Eu nu am uitat ca ai fost printre primele comentatoare ale blogului meu!:)
Chiar daca nu ai mai fi trecut pe aici, eu te-am cadorisit, virtual, ca pe ceilalti oaspeti dragi ai mei.:)

Solange Belém spunea...

Olá amiga Mariana, você tem um coração maravilhoso e doador de alegrias. Lindo gesto de amizade.
Lindas pinturas!
Um abraço com felicidades e votos de um bom fim de semana

Solange

hera mariana spunea...

SOL,
multumesc mult pentru comentariul tau!
Iti doresc si eu un final de saptamina frumos!
Te imbratisez cu drag!
Mariana

Ramona spunea...

Iarta-ma , draga Mariana, nici pe blogul meu nu intru prea des... o sa ma revansez in vacanta de vara cand o sa ne revoltam impreuna:) impotriva sistemului care ne-a dat lovitura de gratie zilele trecute.

P.S. Creatiile fiicei tale sunt minunate si ii urez succes!

hera mariana spunea...

Multumesc Ramona!

Monica spunea...

multumesc mult de tot:)


imi cer mii de scuze , dar nu am vazut actualizarea blogului, imi pare rau de tot....


f frumos tabloul....

CU RESPECT:*:*:*:*

hera mariana spunea...

Cu drag, Monica!
Mai bine mai târziu decât niciodată!:))
Cred că eşti ocupată cu examenele şi te înţeleg.:)
Succes!