Persoane interesate

duminică, 4 aprilie 2010

SĂRBĂTOAREA PRIMĂVERII !

Cel mai mare OM din istorie.. Iisus n-a avut servitori, si totusi I se spunea Stapan..
N-a avut diploma, si totusi I se spunea Invatator.
N-a avut medicamente, si totusi I se spunea Vindecator.
N-a avut armata, si totusi se temeau de EL
N-a castigat nici un razboi, si totusi a cucerit lumea.
N-a comis nici o crima, si totusi l-au rastignit.
A fost inmormantat, si totusi traieste si azi.

Lumina Învierii să vă arate calea spre împăcare, mulţumire şi belşug. Adevărata bucurie să se pogoare asupra celor dragi vouă şi sărbătoare să vă fie fiecare ceas de acum înainte.

HRISTOS A ÎNVIAT!



Cum aş putea fi altfel decât sinceră în această zi?
Dacă m-am declarat "liber cugetătoare", mă mai întreb : ce înseamnă asta oare?
Dacă am îndoieli, căutări şi întrebări la care caut mereu răspunsuri, nu înseamnă că nu respect tradiţiile noastre strămoşeşti.
Am şi eu credinţa mea!
Acceptaţi-mă aşa cum sunt, cu îndoielile mele...

22 de comentarii:

CORA spunea...

În Noaptea Învierii, Lumina lui Dumnezeu coboară pe pământ! Deschide larg ferestrele sufletului tău și lasă Lumina Sfântă să pătrundă în cele mai ascunse cotloane! Paște Luminat!

hera mariana spunea...

Mulţumesc Cora!
Să-ţi fie calea luminată !

margusta spunea...

Muito Bonita esta página !!! :)

Querida Amiga, FELIZ DOMINGO DE PÁSCOA!

Abraço com carinho,
Margusta

SOmeONE spunea...

Adevarat a-nviat!
A cugeta liber nu exclude credinta. Ba chiar din contra.
Sarbatori senine, Mariana! :)

picturilacomandaPSG spunea...

Hristos a Inviat! Lumina sfanta sa Va calauzeasca pasii spre linistea si pacea interioara. Paste fericit!

hera mariana spunea...

Sorin,
mulţumesc de vizită!
deşi cam pe sfârşitul sărbătorii, îţi doresc multă bucurie în primăvara aceasta şi în următoarele.

hera mariana spunea...

Adevărat că a Înviat!

Gabriela,
mulţumesc de vizită şi de urări,
la fel îţi doresc şi eu ţie, linişte şi bucurie!

hera mariana spunea...

GRACIAS MARGUSTA!

Solange Belém spunea...

Olá, Hera Mariana!
Palavras verdadeiras, gostei muito de tudo que foi escrito. Parabéns pela matéria!
Saudações com muito carinho e tenha uma feliz semana.

Solange

Anonim spunea...

Adevărat a înviat! Sărbători fericite cu lumină, sănătate și dragoste!
Nu știu ce să zic de Fac. de Modă, știu că există una la Paris, dar nu cred că se ajunge cu bursă POSDRU acolo. Cel mai bine este să verificați la diverse facultăți din țară ce Școli Doctorale au și ce specializări. Așa e cel mai simplu. Poate găsiți ceva la Arhitectură. Toate cele bune!

hera mariana spunea...

Andreea,
îţi mulţumesc de vizită şi de amabilitatea de a-mi răspunde.:)
Maria mea termină acum la Cluj, sper să afle ea mai multe.
Numai bine îţi doresc şi eu!

hera mariana spunea...

Solange,
multumesc frumos de vizita si de cuvintele frumoase!

Lilu spunea...

HERA draga mea, azi am avut o surpriza placuta sa te am aproape de sufletul meu prin comentariul
facut intamplator sau nu ,despre tanarul poet Labis pe care l-am indragit si mai mult datorita
minunatului gest altruist facut de sora lui Margareta.

hera mariana spunea...

Lilu,
draga mea, dacă am înţeles bine, tu eşti "o mamă îndurerată" şi aş vrea să mai vorbim în scris, săptămâna viitoare o să am calculatorul liber şi o să fiu mai activă.
Mă bucură faptul că am fost pe aceleaşi lungimi de undă, sau în vârtejul aceloraşi vibraţii.

Lilu spunea...

Am stat retrasa in cochilia mea multi ani,
dar anul acesta am sintit mai mult ca
nicioda nevoia de a comunica cu semenii
mei.
Te rog cauta FLORIN SORIN CRAIOVEANU ,
cartea scrisa despre unicul meu fiu si
ai sa ma cunosti mai bine.
O zi buna atat tie cat si minunatei tale
fiice!

hera mariana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Rafael spunea...

frumos

Lilu spunea...

HERA DRAGA,
Nu-l las pe Florin sa moara ii
ingrijesc operele si le impartasesc
tuturor atat cat voi trai eu ,
traiesc si amintirile despre el
si ma zbat ca sa traiasca cand
nu voi mai fi eu.
Iti multumesc pentru ca mi-ai raspuns
si pentru timpul acordat cartii si
dopresc sa pot ajuta cu ceva la alinarea
problemelor cu fiul tau.
Adresa mea este
mamalupusi@yahoo.com

hera mariana spunea...

Rafael,
mulţumesc de trecerea pe aici si de cuvântul"frumos".:)

hera mariana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Lilu spunea...

Cu sfiala si multe semne de intrebare
m-am apropiat de tastatura si indraznesc
sa te intreb daca ai primit mesajul meu.

hera mariana spunea...

Lilu,
am primit mesajul tău, dar întâi am stat pe gânduri cum să-ţi răspund, apoi mi-am dat seama că se făcuse târziu şi trebuie să-i trimit Mariei la Cluj un lucru f. mare de mână, f. important ptr. ea, pe care nu-l gătasem.
Azi a căzut NET-ul, nu ştiu ce a fost...am mers la firmă şi s-a rezolvat.
Îţi scriu mai târziu după ce vin de la gară...