Persoane interesate

joi, 21 iunie 2012

CE AU MAI LUCRAT MÂINILE MELE partea I

Într-o perioada de relaxare , în staţiune la Moneasa, fapt despre care am sa postez mai târziu, am lucrat ca nu cumva să-mi pierd dexteritatea!
Staţiunea fiind mică, terapia constând in trei proceduri oficiale, aş fi riscat să mă plictisesc dar cum nu-mi permit aşa ceva, mi-am luat cu mine: aţe, ace circulare şi croşete,culorile si pensula...doar că nu am avut calculator portabil.:)

Am lucrat la comandă :
pulover reversibil alb, din fire de bumbac 100%


Gianina T. viitor manechin, a fost amabilă şi mi-a pozat!




Era pe înserat când ne-am întâlnit şi cunoscut, aşa că m-am grăbit un pic cu fotografierea fiecărei poziţii...










Frumoasă fată Gianina şi cu multă răbdare... am făcut poze până s-a întunecat şi mi s-au terminat bateriile.




După cum ştiţi deja, designer este fiica mea ,
iar manechin Gianina Tamas,
pozele au fost făcute de mine (scuzaţi calitatea), în curtea plină de flori a verişorilor Pavel şi Lenuţa Cofan.




Niciun comentariu: