Persoane interesate

vineri, 26 martie 2010

COPLATĂ = CU PLATĂ

Postez iar acest articol, scris anul trecut!
Dacă l-a citit cineva atunci, îmi cer scuze pentru răpirea timpului!
Îl corectez , fiind conceput de mine, iar eu am evoluat puţin în acest timp...
Articolul este de actualitate.
Ministrul sănătăţii este altul.


marți, 2 iunie 2009


CUVINTE NOI
Uite un cuvint nou : "COPLATA"

Poate nu e nou, nouţ, dar fiindcă mi se aplică mie ca pensionară e foarte nou, deloc neglijabil pentru că atenteaza la buzunarul meu.

Îmi aduc aminte din copilarie povestea cerşetorului care, neavând bani de friptură, consuma pâine cu fum de prin preajma grătarului. Când vânzatorul de fripturi a pretins bani pentru fum, cerşetorul a scos punga cu arginţi, a scuturat-o şi a platit fumul, cu zgomot de bani.

Acum mă gândesc eu, după ce am plătit toată viaţa, la stat pentru sănătate, am fost sau nu bolnavi, unii am consumat medicamente, alţii nu, asta fiind mai puţin verificabil, de ce îşi permite un domn să ne pretindă alţi bani de câte ori mergem la doctor? Doar pentru că a venit cineva cu un cuvânt nou "COPLATA"?

Aşa că vin şi eu cu nişte cuvinte noi .

La un program de prevenire a îmbolnăvirilor, fără nici un efect, aş da "FÂLFÂIT-BANC-NOTE"...

La nişte medicamente compensate (care vor ei si cele mai ieftine) unde compensarea aprope nu se simte, aş propune "ZORNĂIT-BANUŢI"...

Ce doreşte ministrul sănătăţii, să scoată de pe noi banii risipiţi pe vaccinul pentru fetiţe?

Eu susţin în acest caz COPLATA d-lui ministru la investiţia, nedorită de mămicile fetiţelor, pe bună dreptate, necunoscându-se efectul acestui vaccin iar consecinţele...peste 50-60 de ani.

Oameni buni, fiţi sănătoşi şi să trăiţi bine, cineva de sus veghează pentru voi!

Cine veghează? Cei pe care i-am ales!

Iar mi-aduc aminte ceva învăţat demult, doua rânduri dintr-o fabula de
Grigore Alexandrescu:

"Dacă mantia domnească este făcută din piei de oaie,
Atunci, judecatorii fiţi siguri ca despoaie!"

Cred ca nu e necesar să explic cine poartă mantia si cine ne despoaie.

Mă distreaza un alt cuvânt nou FLUFLU-BA-NU d-le ministru ca de unde nu e, nici D-zeu nu ia!

Niciun comentariu: