Persoane interesate

sâmbătă, 2 aprilie 2011

TRIMITEŢI- NE UN GÂND BUN!!!

Se spune că:
DACĂ AI SUCCES, SIGUR VEI AVEA MULŢI PRIETENI FALŞI, DAR ŞI DUŞMANI ADEVĂRAŢI!”

Orice om normal îşi doreşte şi munceşte din greu pentru a obţine un succes real.
Nu pot să fiu modestă, trebuie să recunosc faptul că mă gândesc şi mă refer la fiica mea.
Am început cu un fel de citat, expresie care nu ştiu cui îi aparţine deoarece am primit- o pe mail, de pe la colegii de liceu.
Acum doresc să o combat şi îmi caut prietenii adevăraţi printre blogerii care, chiar dacă nu mă cunosc, ei fac parte din viaţa mea virtuală.
Aceasta fiind scrisă, vă cer un ajutor!

Cred că aţi înţeles deja că nu cer sprijin material doar UN GÂND BUN!

Maria mea a fost selecţionată alături de alte 4 persoane pentru a participa la un concurs de design : " Jeff Koons in tendintele vestimentare pentru primavara- vara 2011"
Acum urmează concursul real constând în prezentarea modelelor din schiţe, care au fost realizate în forţa şi cu multă pasiune.

La finalul concursului voi posta produsele.
În realitate sunt expuse în BUCUREŞTI, la Sun Plaza, etajul 1 ( în faţă la Debenhams)
Dacă treceţi pe la mine, daţi un semn în pătrăţelele de la REACŢII, orice semn îl voi considera UN GÂND BUN.
VĂ MULŢUMESC!

Niciun comentariu: