Persoane interesate

luni, 21 decembrie 2009

BLOG APRECIAT

Am primit acest DAR de MOS CRACIUN, de la DAN,

ii multumesc si il trimit si eu altor persoane dragi din spatiul meu virtual, nu trimit celor care l-au primit deja de la Dan, imi cer scuze insa nu vreau ca micul dar sa agaseze pe cineva.

Trimit APRECIEREA, urmatorilor: Alondra, Adrian Petrisor, Albinuta's blog, Gaby, Cell61,

Naiv prin Romania, Hulika, Gabriela;

si nu ma pot abtine sa nu apreciez in mod deosebit blogul lui: DAN, CRISTIANA, ALINA, SORIN, CALIN HERA, XIA,OTILIA, fara a avea pretentia de a mai prelua spre transmitere darul, ci doar sa-l tina in suflet!

3 comentarii:

scolareii spunea...

Multumesc din suflet,Mariana!
E minunat sa stii ca cine apreciaza ceea ce faci!

scolareii spunea...

Sa stii ca l-am pus la loc de frunte!:)

SOmeONE spunea...

Draga Mariana, nu stiu care este blogul-baza, asa ca am sa scriu aici.
Voiam sa iti urez un Craciun minunat alaturi de cei dragi si foarte multa sanatate! :)