Persoane interesate

sâmbătă, 29 august 2009

ELENA UDREA M-A INVATAT...

Am invatat de la Elena Udrea sa tricotez. Da ce, daca ea poate, eu nu pot? Am luat acele circulare si am inceput... cu ata, cu mohair sau cu lina. Nu-i bine? Ati crezut ca vreau sa tricotez parul sau suvitele tunse ale unor barbati?
Am luat croseta si nu mi-e rusine sa va spun ca eu crosetez pe bani, nu prea multi, dar daca nu curge, picura si tot ma voi descurca .
Cum as face sa crosetez si eu niste euro? Ca E. Udrea de cind a tricotat la TV. a obtinut niste facilitati financiare de "sta mita-n coada si maninca brusturi", si-i asa de ingenua, de iti vine sa o crezi...
De fapt, si ea, si Ioana Basescu, ne explica in ce mod au facut ele niste milioane de euro si cum obtin fonduri din vinzari, de toata mirarea. In toata lumea, in ultimii ani au scazut pretul caselor si nu le-au mai putut vinde oamenii, decit sub pretul cu care le-au cumparat, dar la ele, valoarea imobilelor a crescut intr-un an cit la altii in zece vieti.
De ce ma compar cu aceasta doamna? Pai cum sa va explic, am vazut-o tricotind la televizor, apoi am vazut ce mult a indragit-o lumea, cum au votat-o de cu drag, si m-am gindit ca numai amintind de ea pe blogul meu o sa am ceva "succesuri". Stiti si cuvintul asta l-am invatat de la o ELENA, mai sus pusa decit Udrea, Elena Basescu!
Chiar m-am gindit, oare la PARLAMENTUL EUROPEAN vor face si ceva cursuri de gramatica? Si eu mai gresesc, din cind in cind si va rog dragi cititori sa ma scuzati si sa ma corectati, dar eu oricum nu ma duc la parlamentul acela, ca nimeni nu "vrea sa vorbeste cu mine". Si asta tot de la Elena Basescu am invatat-o.
In concluzie, Elenele se vind bine, se etaleaza bine si dau bine oriunde apar, de aceea tricotez si crosetez cu ELEnele noastre. Ce ghinion, sa le cheme ELENA...ca pe Ceauseasca...

2 comentarii:

margusta spunea...

Querida Mariana,
..volto de férias e venho dar-te um ABRAÇO!!!

hera mariana spunea...

Thank you,
I'm glad you passed by!
Um ABRACO!!!