Persoane interesate

duminică, 28 februarie 2010

OUL CU DOUĂ GĂLBENUŞURI.





Avarul, zgârcitul şi eu...cumpătată.
Mergând în piaţă ca tot omul,să cumpăr una-alta şi în mod special nişte ouă, am început să cumpănesc.
Ouă la cinci mii-bucata, nu că sunt ştanţate cu 3 şi deci provin de la găinile stresate; ouă cu şapte mii-bucata, de casă, cu gălbenuş galben clar, nu am luat că mi se păreau scumpe; după o scurtă plimbare, dau cu ochii de un coş cu nişte ouă mari, foarte mari ca de gâscă, întreb cât cere pe ele şi-mi răspunde: 8mii oul, da-i cu doua gălbenuşuri, ma asigurat femeia.
Cum o cunoşteam pe vânzătoarea ouălor, am cumpărat cele mai scumpe ouă din piaţă, adică 20 de ouă, cu o sută şaizeci de mii(16 lei)...dar noi încă socotim în lei vechi să nu ni se pară ieftin ce cumpărăm.:)
Ajunsă acasă, desigur am verificat ouăle spărgând vre-o două.
Mirare, toate cu două gălbenuşuri şi gustoase...calitate nu glumă!
Din copilărie nu am mai văzut aşa ouă! Mama ar fi zis, în acest caz, că s-a hibălit găina şi trebuie tăiată...
De atunci m-am abonat la ouă cu două gălbenuşuri şi cum adună 20 de bucăţi... noi le păpăm.:)
Cocoşul nu are nici o vină, el n-a lăsat decât un semn.:)
Mă gândesc acum oare din acest ou pus la clocit, ar ieşii doi pui?

10 comentarii:

SOmeONE spunea...

Da, gemeni! :)
Pofta buna si atentie... la ficat! :))

hera mariana spunea...

Aşa ştiu şi eu...că se fac gemenii...
Avem şi în familie:)
Ficatul l-am operat, "laparoscopic"...
Mulţumesc de vizită.:)

Anonim spunea...

Au vechime mare de 8000 de ani,
sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
focul şi înţelepciunea,
Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
El aduce fericire dar şi mult noroc,
Iarna-i simbol pentru alb,
Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie...

hera mariana spunea...

Mulţumesc Geanina,
foarte mult, şi eu ţi-aş trimite un mărţişor, dar nu ştiu dacă te mai găsesc...doar în suflet într-un colţişor.:)

denisia spunea...

Spor la gătit! O omletă franţuzească ar merge bine...

hera mariana spunea...

Mulţumesc,
de vizită şi:

"poftiţi la masă!"

Elena Toma spunea...

Ce gemeni... Da, dar pe mine pisoii tai ma dau gata! Ce ma fac? M-am indragostit iremediabil de ei. Trebuie sa pun si eu niste poze cu printesa mea zapacita!

Elena Toma spunea...

Mariana, la mine pe blog este un premiu si o leapsa mai deosebita. Daca-ti face placere, te rog sa le ridici!

hera mariana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
hera mariana spunea...

Sorin Andreica,
mulţumesc de trecerea pe aici,
multă bucurie şi sănătate îţi doresc.:)