Persoane interesate

luni, 31 decembrie 2012

ADIO 2012, VINE ANUL NOU 2013 !




„ EXPOZIŢIE DE GÂNDURI „

Gândurile- mi vin de- a valma, dintr- un vis, dintr- un cuvânt, dintr- o romanţă, dintr- o poezie sau cine ştie cum se ivesc ele.

Unele sunt blânde, melancolice sau triste şi stau cuminţi ani la rând... Altele sunt rele şi grăbite se împing, vor să se expună cât mai repede. Însă sunt unele grele, dure, gânduri care freamătă, forfotesc, sunt sub presiunea nevăzută a frunţii ca într- o oală ermetic închisă şi încep să se bată!

Când „ mă bate-un gând” îl pictez!

PICTEZ GÂNDURI ,
ale mele şi ale altor oameni , gânduri deja exprimate în versuri , în cântece sau expresii rare cum ar fi: „ mi-e frică de întunericul din mine”!
Această pictură cu povestea ei poate fi văzută  în postarea anterioară.

Desigur dacă pictez gânduri, spun şi povestea lor.
Cel mai mare gând al meu pentru 2013, cu excepţia dorinţelor pentru cei dragi care sunt în primul plan, este să fac o „expoziţie de gânduri” cuprinzând picturile mele cele mai bune.

În realitate îmi trebuie puţin curaj pentru a face acest pas, singură !

Ca să prind curajul şi viteza gândurilor mele voi să-mi uraţi succes aşa cum şi eu vă doresc:

LA MULŢI ANI ŞI GÂNDURILE BUNE SĂ VI SE ÎMPLINESCĂ ÎN 2013 !


PS:
Expoziţia care aţi văzut- o pe alte postări, era colectivă, organizată de Dori Susan, doar că el pentru a ne încuraja ne- a făcut afişe nominale.:)




Niciun comentariu: