Persoane interesate

duminică, 15 iulie 2012

MARIA A SPUS EXTRAORDINAR ! :)

La Londra plouă şi este frig... mi-a spus fiica mea Maria!
În luna aceasta este ziua de naştere a fiicei mele! Ea are cam tot ce-i trebuie...
Mă gândeam de ceva timp încoace, ce i-aş putea face cadou?
Cu toate că ea este designer, am riscat şi i-am tricotat o bluză mai grosuţă din bumbac,
 i-am trimis-o împreună cu alte lucruri comandate de ea, puse într-o geantă mică pictată de mine adică personalizată cum s-ar spune...
Mare mi-a fost bucuria când Maria a spus :
" bluza cu marouri este extra imi place extraordinar de mult ! şi geanta o vreau că îmi place foarte mult!"


Aceasta este bluza, îmi pare rău ca nu am pozat geanta care neagră fiind cu accesorii galbene,
 am pictat-o cu galben şi maro.

Manechinul meu preferat A.N. C. nu doreşte să-şi arate faţa, eu însă îi mulţumesc din suflet pentru ajutorul care mi-l dă necondiţionat!



Niciun comentariu: