Persoane interesate

vineri, 16 martie 2012

DIN DRAGOSTE SI DIN MACI

"AMINTIRI CU MACI SUB SOARE SI SUB LUNA"









Popa Ines
Mi-a scris aceasta poezie:
in drum mi te opresti
si taci.

in pumni cosesti
carari de maci.
...
ce ochi aprinsi de jar
iti cad din ochii stinsi
de ea, de-atiata amar

tirziu ridici privirea,
ce gol e aici
si totul ce aiurea

de ce-ai plecat?
azi-noapte eu cu vintul m-am culcat
si-n zori te leganam in dor,
in vis ningea cu pas usor
te asterneai pe nea

si nu eram saraci
in trup purtam carari de maci
ce asteptai sa-i rupi

de ce-aï plecat?

CARARI DE MACI-Zoia Alecu


Acesta este un comentariu, la un tablou cu maci, pictat de mine si postat pe OPEN STUDIO.
Mi-a placut poezia, am cautat cantecul, care mi-a placut si mai tare.
Am pictat "gandurile" mele si a celorlalte persoane implicate, iata ce mi-a iesit!

Niciun comentariu: