Persoane interesate

joi, 19 mai 2011

LA MULŢI ANI OCTAVIA !


pictura în ulei
"PISICUŢA MEA"

Blondă şi suavă ca o păpădie
Cin’ să fie, cin’ să fie?
Suplă ca o trestioară
Şi plecată afar’ din ţară...
Inimoasă, suflet mare
Iubitoare de animale,
C-un francez s-a măritat
Dar de ţară n-a uitat!
Pe artă ea pune preţ...
E OCTAVIA DANEŢ !
Mie mi-este foarte dragă
„Uneori eu plâng când pleacă!”

PS:
am postat tabloul cu pisica pentru că
eu şi Octavia ne-am cunoscut datorită pasiunii pentru pisicuţe.:)

2 comentarii:

Unknown spunea...

Superb tabloul pisicutii tale!Iubesc animalele,florile si corectitudinea oamenilor!

hera mariana spunea...

Mulţumesc Marilena T.
Eu pictez cam ce gândesc-iubesc sau nu pot uita, de fapt eu zic: "pictez gânduri".

Deci ne asemănăm, putem iubi animalele şi florile dar a trei-a nu mai depinde de noi, decât căutarea şi iar căutarea...iar corectitudinea oamenilor e relativă şi instabilă.:)