Persoane interesate

luni, 15 februarie 2010

SISTEMUL CELOR CARE TREBUIE SĂ IASĂ...

Mai întâi să zic un banc vechi, dar încă valabil...

O femeie, doamnă, merge hotărâtă la medicul veterinar, şi-l întreabă:
-Domnule doctor să-mi spui mie adevărat, ce sunt eu?
-O femeie, zice doctorul.
-Atunci cum se explică faptul că, dimineaţa, mă trezesc devreme, pregătesc copilul, fac pacheţelele cu gustări la toţi ai casei, apoi iau copilul în braţe, fug cu el la creşă, ca UN CAL, după care ajung obosită la lucru şi trag la plan, şi peste plan uneori; ies de la serviciu trec pe la creşă iau copilul, intru pe la magazin, cumpăr pâine, lapte şi ce mai trebuie pentru casă, ma încarc ca UN MĂGAR, şi mă târăsc epuizată la domiciliul conjugal.
Ajunsă acasă simt nevoia să mă odihnesc şi daca mă las puţin pe canapea, bărbatul meu zice: "iar te întinzi ca O VACĂ?"
-Apoi spune-mi doctore, că dumneata te pricepi la animale, ce sunt eu cal, măgar sau vacă?.....

Şi bancul ar fi de râs:)

Acum să mai zic ceva, nu este banc, ci un adevăr trecut, pe care eu l-am trăit şi m-a deranjat.
Pe vremea comuniştilor mei, la un moment dat, când se urmărea creşterea demografică, s-a inventat o expresie greu de acceptat: "contingent feminin fertil", respectiv generaţia de femei tinere, care ar fi trebuit să aducă pe lume mai mulţi românaşi. Aceştia urmau să se numească mai târziu "ceauşeii".
Denumirea de "contingent fertil", m-a supărat, că doar nu eram ciurdă să ne ducă la montă...
Iată că spre apus mai prind o perioadă mult mai feroce, aceasta!
A fost declarată şi susţinută de mărinimoşii guvernanţi care au anunţat cu satisfacţie că: AU IEŞIT DIN SISTEM, un număr mare , dar nu destul...de pensionari.:(
Astfel că acum fac parte din CONTINGENTUL CELOR CARE, TREBUIE SĂ IASĂ DIN SISTEMUL DE PENSIONARI!
CE MĂGARI MARI!


PS:
Şi au stat, şi s-au gândit, au găsit soluţii: să crească vârsta limită de pensionare la 65 de ani la femei şi bărbaţi, şi să mai taie din banii pensionarilor,ca să uşureze sistemul de poveri.
E LOGIC NU?
TINERETUL TACE!
VA FI LEGIFERATĂ ACEASTĂ LOGICĂ!

4 comentarii:

denisia spunea...

Nu numai tineretul tace... toţi români tac şi înghit în sec... flueră a pagubă... deci cine să vorbească dacă toţi sunt "ocupaţi" cu probleme majore?

xia spunea...

nu-i drept sa-i acuzam pe tineri...noi, noi ce atitudine avem? sau ei striga mai tare? pachetul de muschi de la parter are doar 35 de ani si e "handicapat"? dar mere la sala ca deh, "femeili cere"...sa ne uitam in jur, sunt multi trantori care iti rad in nas cand vine postasul...
tot sistemul e bolnav...poate se da liber la eutanasia umana, macar demnitatea sa ne ramana.

hera mariana spunea...

Denisia, bine-ai venit pe la mine!

Te-aş servi cu o cafea...:)
Pe mine nu mă mai miră nimic, dar tinerii ar trebui să reacţioneze contra logicii răsturnate...
LOGIC NU?

hera mariana spunea...

Xia, draga mea,
mulţumesc de comentariu.:)
Îmi pare rău dacă aşs se întelege...
Dar susţin că tinerii, ar trebui să stopeze legiferarea logicii răsturnate în care se bâlbâie şi se bălmăjesc aceşti guvernanţi. Toate aceste legi anormale îi vor afecta mult timp pe cei ce vor urma după noi...Pe noi ne cam termină ...