Persoane interesate

marți, 22 septembrie 2009

RASPUNDE-MI DOMNULE PRESEDINTE!

Asta ne mai lipsea: prostitutia legalizata si drogurile la liber?
Acum, ca am ajuns in sfirsit sa primesc pensiile pe vre-o 4 luni, ma gindesc cum voi trai din banii acestia si incep sa imi fac planuri noi. Nu pentru ca sunt prea multi, ci pentru ca sunt prea putini (488/luna) dar intre timp s-au gasit greselile si posibil sa ajung la 655lei/luna.
Dupa stirile de azi am gasit o solutie, care mi-a fost sugerata chiar de presedintele tarii mele: sa consum mai putin si sa imi petrec batrinetile ce vor veni, intr-o stare de bucurie si euforie ca doar de aceea am muncit pina acum, deci sa fumez niscai iarba si nu-mi va mai trebui altceva...
SPUNE-MI DOMNULE preseDINTE (stricat) CIT VOR COSTA DROGURILE USOARE? vreau sa ma apuc si eu, ca nu am avut ocazia pina acum si nu vreau sa mor proasta. Important este, cite pot sa-mi cumpar din pensia mea, oare imi ajung banii, sa inlocuiesc mincarea, cafeaua, tigara, apa, caldura, etc. cu un drog care sa le inlocuiasca pe toate? Nu mi-am pierdut mintile, dar ma gindesc si eu, ca decit sa inceapa copiii nostri sa-si verse amarul, in droguri, ( ca nu au loc de munca, nu-si pot permite o casa, nu pot intretine o familie din veniturile care le obtin, nefiind bugetari) mai bine sa vada ce patesc parintii lor, care incep cu droguri usoare si apoi vom vedea ce-o mai fi.
Sigur nu voi face ceea ce am dat de inteles, de aceea caut o explicatie pozitiva la ideea nastrusnica a presedintelui, si daca stau sa ma gindesc mai bine, poate ca ar fi o solutie de selectie naturala: cine are tot ce-i trebuie, numai asta ii lipseste; cine nu se gindeste la consecinte, le merita; etc. Dar ce ne facem cu cei care sunt prea tineri si nu stiu la ce se expun, dar cu cei care sunt atrasi in capcanele traficantilor, dar cu familiile lor care vor suferi mai mult decit consumatorii, cine raspunde pentru toate astea nu s-a gindit preseDINTELE?
Bravo si comisiei, care impreuna cu preseDINTELE, isi asuma crearea acestor locuri de munca, pentru fetele noastre, ce bine s-au gindit... Intii le dau ideea si solutia cu drogarea, apoi solutia locului de munca, prostitutia. Foarte frumos din partea lor.
Nu m-am gindit ca voi fi in stare sa ma bucur daca " ar muri capra vecinului, ci dimpotriva, ca mi-ar fi mila si de capra si de vecin". Acum, insa, spun drept, ca la nivelul mintii mele, care mai are un neuron, doresc, sa aiba acces la cele propuse, doar copiii celor care contribuie la elaborarea si promulgarea acestei legi, daca va fi, sa fie...
Intelegeam ca la EBA, i- a scapat un porumbel pe gurita, dar la preseDINTE nu inteleg cum poate sa-i iese gainatul porumbelului cu mate cu tot?
As fi dorit sa aud din gura presedintelui niste idei la care sa exclam: FIE-TI GURA DE AUR, dar acum imi vine sa zic :"FIE- TI GURA SPURCATA", ca asa ziceau batrinii nostri, cind cineva cobea.
Ma mai gindesc eu, ca nu va fi legalizata prostitutia, pentru fetitele de 13- 16 ani de pe marginea soselelor, ca acelea vor ramine tot acolo, ci pentru cele majore, si atunci ce-o sa faca comandorul, o sa legifereze si pedofilia? Doamne cit de ingrozitor suna totul! Ma doare si cind scriu aceste lucruri, oare chiar atit de ramasa in urma cu gindirea sunt eu, iar acei domni sunt atit de emancipati si intelepti, ca doar sunt in fruntea tarii, si mai vor sa ramina acolo, mult prea sus...
Raspunde-mi domnule preseDINTE, nu ati vrea sa dam 2% din impozite, ca sa puteti transpune in fapt o astfel de lege? Poate va intelege poporul si va ajuta, ca vorba aceea, alesul lor esti...

2 comentarii:

margusta spunea...

Mariana Amiga,

..não compreendo na totalidade, mas comprrendo como te sentes revoltada...

Abraço-te,
Margusta

hera mariana spunea...

DRAGA MARGUSTA,
multumesc pentru vizita, ai inteles bine, sunt revoltata, dar nu am ce face,doar scriu, poate schimb ceva.
Abraco-te,
Mariana