Persoane interesate

sâmbătă, 19 septembrie 2009

PE TREPTELE "TEMPLULUI SFINT"

(Ah ce ma incurca uneori calculatorul... Am vrut sa intru repede, sa scriu la o emisiune si nu am reusit, asa ca scriu pe blogul meu)
Andreiradum, avea dreptate cind imi scria, ca uneori jurnalistii se incurca si nu fac fata unor dialoguri. Acum, de exemplu, am vrut sa o ajut pe o tinara ziarista, care s-a dat invinsa in dezbaterea pe tema teatrului.
Doream foarte mult sa ii spun doamnei MAIA MORGENSTERN, ca eu n-o sa am ocazia sa o vad pe o scena, deoarece dinsa nu va veni in orasul meu, iar eu nu-mi permit sa merg la teatru nici pina la Alba Iulia. Ideea este ca nu-mi place nici mie asocierea dinsei si a altor personalitati, cu manelistii. Nu sunt rasista, nici nazista, dar niciodata dinsa nu va ridica grupul manelistilor la nivelul dinsei, in schimb manelistii coboara standardul intregii natiuni, influentand negativ tinara generatie, prin indoielnicele gusturi, versuri si idei ce se desprind din majoritatea manelelor. Manelistii, cu "fara numar, fara numar..." ne sunt bagati in ochi si urechi mult prea des, in schimb, o piesa de teatru, un film cu DOAMNA MAIA ( scriu cu litere mari pentru ca merita) vad foarte rar.
Din nefericire, vedem parlamentari si guvernanti care se comporta asemanator manelistilor si nu se pot compara cu oamenii de teatru.
In alta ordine de idei, vedem cum tot mai multi tineri se identifica cu manelistii si nu cu actorii.
Mi-as dori ca tinara generatie sa urce pe treptele "templului sfint" si sa nu coboare pe treptii grotescului.
P.S.
Daca sunteti curiosi la ce ma refer, cautati emusiunea Alexandrei S. din data de 20. 09.2009:
www.antena3.ro/q_a

Niciun comentariu: