Persoane interesate

luni, 13 iulie 2009

TELENOVELA

Romania mea, ce tara de telenovela ai ajuns!
Ma doare sufletul, cind vad cum se expun la televizor, cei mai inalti demnitari ai tarii mele. Nici nu mi- as fi imaginat ca-si vor putea expune, cu atata grosolanie, latura animalica a fiintei lor.
Azi de exemplu, l-am vazut pe consulul nostru, din Moldova, ca facea sex cu o tinara basarabeanca. Acesta sigur va veni acasa cu coada intre picioare, dupa ce ne-a facut tara de rusine, insa i se va oferii o alta functie bine platita...
Nu demult l-am vazut pe ex ministrul muncii, la munca, in cadrul intim, adica se masturba, in timp ce vorbea si facea afaceri cu diverse persoane, care chipurile, ulterior au incercat sa-l santajeze, ca... de, aveau cu ce....Ce mai munca, in timpul liber, si ce mai ministru...
Nu am uitat inca nici expresia unei femei, cu mai multa sau mai putina cultura, dar ajunsa si ea in fruntea tarii: "ciocul mic, ca noi suntem la putere acum"- ce frumos suna... Si cind ma gindesc bine, ulterior, parca tot aceasta femeie cu inca un domn foarte manierat, si-au aruncat cite un pahar de apa in fata si pe haine, intr-o disputa televizata... ha,ha, ha, ce am mai ris... Cred totusi ca e mai mult de plins decit de ris. Ce am ajuns, cu cine defilam, oare chiar numai atit merita poporul meu?
Anchetele, arestarile, dezbaterile de pe sticla, sunt toate niste telenovele de risu-plinsu.
Ce sa mai astepti de la acesti "bieti" oameni, care desigur iau exemplu de la presedinte, ca de, el e cel mai de sus, mai umblat prin lume, mai manierat si mai ales.
Expresiile presedintelui sunt mai "elevate": gauazar, tiganca imputita, pasarica etc.
Nu-i frumoasa telenovela aceasta? Data viitoare am sa va zic una cu manele, ca da mai bine in telenovela tarii mele.

2 comentarii:

Anonim spunea...

a surclasat telenovelele, Romania.
Romania a devenit un fel de tara sudamericana. Fratele lui basescu vorbeste de parca a venit din papua noua guinee, de prin triburile uitate de civilizatie; politicienii au imprumutat comportamentul tiganilor candva nomazi, insa astazi negustori cinstiti; ministra urdea crede ca ministerul este firma ei, firma pe care o patroneaza ea si nu o institutie de stat, ea fiind angajata nu proprietareasa; consilieri ce nu stiu a folosi bine limba romana, nu au niciun fel de specialitate insa consiliaza orice, oricand de parca s-ar fi reinventat postul de "sfetnic" (inteleptul satului); afaceristi (M. Basescu) care habar nu au ce afaceri fac, insa 30% din ceea ce nu stiu sa faca le intra in buzunarul propriu; jurnalisti ce invita ministrii in platou pentru a-i supune unui tir de intrebari si se declara ca-si prin urechile, nestiind ce sa intrebe si cum sa intrebe, luand pozitia tampului etc.
O tara care te determina sa-ti iei lumea in cap si sa te tooooot duci, sa nu te molipsesti si tu!

hera mariana spunea...

Sfat pentru tineri: ubi bene, ibi patria!!!