Persoane interesate

luni, 9 ianuarie 2012

PIROGRAVURILE MELE

Poate sună aiurea , pe vremurile acestea când spun că mi-a plăcut mereu să învăţ ceva.
Prin anii '70 era la modă pirogravura.
Mi-am făcut rost de un aparat special, de tăbliţe de lemn, liţă, lac şi mi-am făcut cu mâinile mele câteva aşa zise tablouri de care eram foarte mândră!
Acum le numesc vechituri... dar nu m-am îndurat să le arunc şi vi le arăt şi vouă vizitatori dragi, ai blogului meu!

PENTRU COPILAŞI


PENTRU MĂMICI


PENTRU TĂTICI


PENTRU CĂ ÎL IUBESC PE MIHAI EMINESCU DE CÂND AM ÎNVĂŢAT SĂ CITESC !



Am pus două poze pentru că stau rău cu realizarea lor, ca de obicei.:)

8 comentarii:

Solange Belém spunea...

Oi, Hera Mariana.
Que lindo trabalho em pirogravura.
É um artesanato muito caprichoso e que requer habilidades manuais. Parabéns à você, pelo belo trabalho, uma obra super bonita.
Abraços e feliz ano de 2012!

Sol

hera mariana spunea...

Multumesc Sol!

Anul nou 2012 sa iti aduca numai bucurii!
Te imbratisez ,
Mariana

Anonim spunea...

SUPERB TARAM !!!

hera mariana spunea...

MULTUMESC ELENA !

Ryanna Pop spunea...

sunt deosebit de frumoase,felicitări!:)

hera mariana spunea...

Mulţumesc Ryanna!
Am fost ocupată şi am avut calculatorul defect...am să trec pe la tine.:)
Merci de vizită!

mamalu.... spunea...

Foarte migaloasa arta aceasta a pirogravurii ,ai reusit in toate sa redai frumusetea, dar pe Eminescu l-ai redatat cu atata acuratete incat meriti multe stelute premiu.
Pupici

hera mariana spunea...

Lilu nu mă lăuda prea tare că iar mă apuc de pirogravat :)) mai am şi acum aparatul şi tăbliţe!
Mulţumesc de vizită şi apreciere.