Persoane interesate

marți, 21 iunie 2011

TALENT, PASIUNE şi MULTĂ MUNCĂ !

Mulţumesc persoanei care a scris acest articol şi celor care au comentat.:)
A nu se confunda: EU SUNT DOAR... MAMA!:)
Talente…

Publicat de bijuteriiwhatelse pe 13.06.2011 in Breslo in presa, Produsul zilei.

Ma amuzam ieri cu o prietena pe seama talentului meu inexistent la crosetat, tricotat si in general cam tot ce tine de lucrul cu ate. Dupa ce am ras bine la amintirea platoselor pe care reuseam sa le fac in loc de simple vestute, si facand glume pe seama inabilitatii mele de a tine minte la cate ochiuri trebuie sa scad sau sa inmultesc la crosetat un simplu disc, era oarecum logic ca astazi sa ma indrept spre categoria “crosetate”.

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, dupa ce mi-am identificat “punctele slabe” nu pot sa spun ca depun eforturi serioase in directia intaririi lor .

Spuneti si voi, in lumina celor afirmate mai sus…..cum as putea eu spera sa ajung vreodata sa fiu in stare sa crosetez ca mariahera?

Creatiile ei sunt atat de diafane, incat atunci cand am fost pusa “pe viu” fata in fata cu ele, mi-a fost si frica sa le ating.

Cum as putea face eu vreodata un evantai? Pentru ca da, am observat ca Maria stie sa faca pana si evantaie cu ajutorul atei si crosetei, nu doar creatii vestimentare pline de rafinament.

Dragi doamne si domnisoare, va invit sa va dati aere ) cu evantaiul crosetat de catre mariahera.









Eu o sa ma ascund de rusine in spatele lui , sper ca-mi permiteti .



ComentariiJune 13th, 2011

mady68 a scris
tot ce creeaza este minunat si cu personalitate
June 14th, 2011 ebonyvintage a scris
Si eu le-am vazut pe viu! Sunt fantastice!
June 14th, 2011 Live a scris
Sunt nemaipomenite lucruşoarele lucrate de ea! De câte ori nu m-am plimbat prin magazinul acesta…
June 14th, 2011 KAGCM a scris
O iubesc pe Mariahera asa cum iubesc si pretuiesc fiecare persoana care creeaza cu sufletul acompaniat de munca asidua.Am avut citeva proiecte comune, executate impecabil de ea.O imbratisez cu gandul!
June 21st, 2011 mariahera a scris
Am ramas fara cuvinte… pot spune acum doar: multumesc din suflet! si un saru’ mana!… cam intarziat ce- i drept…


Am preluat acest articol de pe BRESLOG, inclusiv comentariile, pentru că sunt bucuroasă, sunt măndră, "de nu-mi încap în piele"!
Voi n-aţi fi?

4 comentarii:

SemyazaAngel spunea...

un articol pe deplin meritat. Creatile sunt superbe.

hera mariana spunea...

Multumim mult!
Si tu esti "un ANGEL", mult succes si tie !

April spunea...

Felicitari! e talent, e pasiune dar e si multa munca! ador si eu sa tricotez, desi nu mai am timpul ce il aveam in tinerete.

hera mariana spunea...

Muţumesc April:)
eu am acum timp şi totuşi nu ştiu cum să-l mai împart ca să realizez tot ce am în gând.:)
Iar TU draga mea, realizezi fotografii la nivel de profesionist, nu cred că ai lăsa această pasiune pentru...
poate când vor veni nepoţeii!:)