Persoane interesate

sâmbătă, 5 februarie 2011

PURTAŢI CULOAREA GALBENĂ!

Galbenul este culoarea soarelui care străluceşte şi încălzeşte. Simbolizează bogăţia şi succesul.
Cu cât galbenul este mai pur cu atât semnificaţia lui este mai pozitivă.
Cei "galbeni" sunt de obicei oameni educaţi şi deţin un spirit creativ bine dezvoltat. Sunt metodici şi pot fi conducători excelenţi.
Efectele stimulante ale galbenului pot fi benefice în artritele uşoare şi în reumatism.
Galbenul trebuie purtat aproape de piele pentru ca efectul să fie maxim.
Culoarea galbenă induce inspiraţie şi optimism.

BLUZIŢE GALBENE





TOPURI DIN MĂTASE GALBEN PAI





GALBEN CU DUNGI





BOLERO DIN MOHAIR GALBEN





BOLERO DANTELAT





ACCESORII GALBENE

FULAR


PĂLĂRIE



EVANTAI



MĂNUŞI FĂRĂ DEGETE



CERCELUŞI CU PUŢIN GALBEN




BROŞA PĂPĂDIE



INSPIRAŢIE:Doina Ciobanu- "Cunoaşterea-autocunoaşterea prin teoria culorilor"
CAPTURA DE POZE CU HAINE DE LA : www.mariahera.ro

7 comentarii:

angi spunea...

Indiferent de culoare,modelele sunt fermecatoare!
Ai talent ,nu gluma!
Eu acum incerc sa fac ceva tricotat,dar suntdeparte de creatiile tale9sau a ficcei tale?)...
Spor la treaba!

hera mariana spunea...

Mulţumim Angi!
Da creaţiile sunt ale fiicei mele.
Spor la lucru şi ţie!:)
Eu am o vorbă: "nimic nu-i greu, doar trebuie făcut şi mai ales finisat!"

Tasha spunea...

MINUNATE!!!
Sunteti adevarate comori la casa omului draga mea Mariana!felicitari!

hera mariana spunea...

Mulţumesc Olga!:)
Acum, este acasă puţin şi Maria, aşa că producem la greu!
Intru mai rar la calculator... am de lucru.
Te pup şi te ascult când pot, la radio!

Tasha spunea...

Hranicute foc! si ce minunat lucrati,n-am cuvinte!

hera mariana spunea...

Olga,
facem totul din pasiune!
Iar multumesc.:)

Cristina spunea...

Salut,
sunt Cristina si reprezint magazinul online cu accesorii de moda http://www.lamusechic.ro. Imi plac lucrusoarele tale crosetate si as vrea sa colaboram.
Daca te intereseaza si pe tine o colaborare, da-mi un semn la contact@lamusechic.ro.
Zi faina!
Cristina