Persoane interesate

duminică, 10 ianuarie 2010

FORMULA MAGICA

Azi am sa ma gindesc, pina la miezul noptii, daca sa scriu si eu la 100RO, sau nu.
Sa vad daca am o idee noua, un cuvint cheie bun, si curajul de a posta.
Tentatia exista deja, si prin faptul ca cei care sunt autorii prezenti in 100RO, sunt jurnalisti, tineri, cu mult mai multa experienta in ale scrisului si ale calculatorului.
Daca intru in "hora", am sa "joc"!
Nu mi-a placut niciodata sa stau pe margine!
Daca nu intru in hora care ma tenteaza...inseamna ca am imbatrinit...
Ma uit in oglinda cu aceeasi ochi de acum citiva zeci de ani, constat ca sunt"tinara, frumoasa si desteapta".:)
Nu rideti! Aceasta formula m-a scos din impas de multe ori.
Cum? Asta este intrebarea!
De cite ori eram dezamagita, ma simteam marginalizata, sau nu mai stiu ce si cine ma supara, intram in baie, singura, poate plingeam una buna, si apoi ma spalam cu apa rece-TOTUL TRECE, ma uitam in oglinda si repetam formula magica pina aproape o credeam.
O MAI CRED SI AZI!:)))

2 comentarii:

SOmeONE spunea...

:)
O zi frumoasa!

hera mariana spunea...

Am pictat, asa ca a fost frumos...
Si tie!