Persoane interesate

sâmbătă, 26 septembrie 2009

OAMENI, OAMENI...

Oameni, oameni, semanati cu iubire cimpia din voi...
Acest refren, dintr-o melodie cintata de Aurelian Andreescu, daca imi aduc bine aminte, ma determina sa scriu citeva cuvinte despre 2- 3 oameni pe care i-am cunoscut in ultimul timp.
Am fost plecata putin la Cluj, cu ocazia unui tirg organizat la EXPO TRANSILVANIA, la care nu am mai fost din 1994, cind am avut si eu un stand cu tricotaje. De data aceasta, a avut fiica mea o mica expunere de lucruri facute de minutele ei, fapt pentru care sunt mindra- va invit sa faceti o vizita pe site- ul ei : http://www.mariahera.ro/
In aceeasi locatie, am cunoscut o doamna, in virsta de 72 de ani, care avea expuse o multime de lucruri, facute de ea, cu andrelele, foarte frumoase. M-a impresionat modestia ei si hotarirea de a lucra mereu, chiar si in timpul tirgului. Nu era prea mare inghesuiala la tirg, asa ca m-am plimbat in voie si am mai cunoscut o doamna, in virsta de 86 de ani, care arata foarte bine si era de o eleganta sobra si demna. Am intrat in vorba cu persoana, care tinea locul nepoatelor, la un stand cu bijuterii, asa am aflat citi ani are si ce planuri de viitor. N-o sa va vina a crede, dar ca si mine vrea sa traiasca 100 de ani. Si-a propus sa atinga aceasta virsta (si are toate sansele s-o depaseasca) pentru ca primarul din Turda, unde locuieste dinsa, omagiaza persoanele care ating suta de ani si le da o felicitare cu 10 milioane de lei vechi.
Nu am reusit sa merg la un teatru cum mi-as fi dorit, sa vad o piesa de teatru cu Florin Piersic, insa am fost rasplatita de FORTA RADIANTA A SPIRITULUI UNIVERSAL in cea de-a doua zi pe terasa din curtea tirgului: scaune, instrumente muzicale, oameni care se grabeau sa ocupe loc...surpriza ...GHEORGHE IOVU. Daca pina atunci nu-l stiam, desi auzisem de terapia prin muzica , si uneori mi-o aplicam, atunci am plutit, sau am visat, si s-a intimplat ce am dorit. Nu era cine stie ce mare lucru, dar e asa de minunat cind mi se arata ...
La intoarcere acasa, pe calculatorul meu, am cunoscut o alta persoana, numita Cristiana, de a carei existenta nu stiam. Astfel, inteleg eu acum ce insemna un CORP MENTAL si cum RADIAZA el in cautarea altor SPIRITE UNIVERSALE...
Maria, Dan, Iovu, Alina, Cristiana... OAMENI, OAMENI...
Ideea acestei postari mi-a venit in urma citirii unui text a doamnei Cristiana: "Omul- creator constient universal". Textul original il puteti citi pe adresa : http://cristiana-blogulunuiomcuminte.blogspot.com/2009/09/omul-creator-constient-universal-1.html

Niciun comentariu: