Persoane interesate

sâmbătă, 20 iunie 2009

OBICEI PROST

Sa scriu cite ceva dimineata cind imi beau cafeaua, e ca si cind m-as ruga seara. Prost obicei mi-am facut. De ce? Pentru ca ma trezesc cu gindul ca pot sa shimb inca ceva in lumea asta, gind care l-am avut din timpul primei tinereti. Prost obicei, pentru ca am ceva cu putregaiul de pe spuma care s-a ridicat mult deasupra lumii normale, daca mai exista astfel de lume. Eu zic ca exista si ca asta e lumea mea"proletariatul sau plebea sau pleviusca"dupa cum ne numeau unii, ministrii ai muncii, despre care spun doar atit: MI-E RUSINE CA SUNT CONTEMPORANA SI CU VOI!
Ma refer la cei mai multi parveniti contemporani, de altfel legitimi si alesi ai poporului, pe doi arginti, cu tristete ma gindesc, pentru ca ei poate nu-si amintesc cine a fost GHEORGHE DOJA si nu cred ca ii intereseaza. Dar EL a condus un razboi al taranilor! Le mai aduc aminte ce au strigat taranii:SA NU DEA DUMNEZEU CEL SFINT SA VREM NOI SINGE NU PAMINT! Poate nu le scriu intr-o ordine cronologica, dar important este ca eu nu am uitat si nici altii nu ar trebui sa uite.
Dar de VASILE ROAITA cine-si aduce aminte? ca si-a inclestat miinile pe sirena chemind ceferistii la lupta iar sirena lui tiuia intruna si dupa ce el murise. Daca ma concentrez putin eu o pot auzi, voi multi si mari diriguitori ai tarii nu o auziti? Pe voi va doare-n cot de ciocanele si baroasele ceferistilor?
De haiducii lui IANCU JIANUL si TOMA ALIMOS ce sa mai zic, sunt doar balade si povesti pe care nu mai vreti sa le stie copii din ziua de azi . Ca poate le vin idei, ca poate ne imaginam cum ar arde conacele facute din furghiselile de tot felul, de pe plebea parintilor nostrii, de pe noi plevisca de azi si de acum s-au dat pe copii nostrii.
Si pun o singura intrebare : ce se intimpla cu pensiile private, adica unde este entuziasmul obligatoriu de la inceput, mai bine zis unde or fi fondurile banesti colectate, pentru ca eu am fost la o banca, sa fac o depunere, dar nu se mai ocupa, desi se ocupau cu un an in urma. Daca am cerut informatii suplimentare, nu am primit, deci mi se pare mie sau se cam topesc de pe acum pensiile private ale copiilor nostrii. Scuzati ideea ca ar cadea"drobul de sare" de deasupra capului, ca el oricum cade si prevad ca o sa dispara fondurile pensiilor private.
Am divagat prea mult si am deviat de la subiect, asa ca ma intorc la obiceiul prost de a pune intrebari la care raspund tot eu. Dar de ANA IPATESCU ati auzit voi? Nu, nici nu vreti sa va aduceti aminte ca poate se mai naste vre-o una ca ea, mai mult nu vreau sa va spun!
Ce rost are aceasta postare? ca nu rezolva nimic? imaginati-va ca totusi unora li se va zbirli parul in cap "daca au ceva in el", altora li se va incovoia sira spinarii "ca tot nu au coloana vertebrala" sau cei mai multi ar trebui sa transpire abundent, ca tot nu au asudat cind si-au facut averile.
Ce obicei prost mai am si eu sa ma gindesc la astfel de fenomene, in loc sa zic precum Dan Chisu "maninc deci exist". Asta ar vrea ei, diriguitorii, sa mincam iarba verde, gogosile lor si atit! Apropo d-le Dan Chisu de ce ti-ai permis sa trimiti in derizoriu (ca sa nu zic in vulgar) un proverb latin, atit de corect si obiectiv -"COGITO, ERGO SUM"? Sunt sigura ca il cunosteai foarte bine, dar poate doresti alaturi de diriguitori, sa nu mai gindeasca romanii altceva decit sa manince!
Prost obicei!

Niciun comentariu: