Persoane interesate

sâmbătă, 26 martie 2011

CEEA CE ESTE BUN, ESTE NEPREŢUIT !







Ieri, zi de sărbătoare la ortodocşi, BUNA VESTIRE, ieşind în oraş am văzut un afiş discret,într-o vitrină după nişte gratii. M-am oprit l-am citit şi...surpriză: Dorel Vişan şi Mariana Anghel urmau să ţină un concert în aceeaşi zi la biserica evanghelică din oraş, la ora 19. Pe loc am hotărât să particip deşi nu prea merg pe la biserici.
Nu departe altă minune, mulţi, foarte mulţi oameni, nu chiar sărăntoci, nici sfrijiţi stăteau în şi prin preajama unui magazin unde "se dădea uleiul-gratis" sau mai bine zis ulei-vechi, la un preţ neumflat. Din curiozitate, dar şi din necesitate am intrat şi am întrebat...
NU MAI ESTE ULEI a sunat răspunsul!
Ce bine mă gândeam că tot nu m-aş fi băgat la rupt hainele, mâinile ...
Concluzia mea este că ar trebui oprite aceste "mituiri" care ajung la cei tineri, tari, cu bani cât de cât, în nici un caz la cei mai nevoiaşi. Spun asta după maşinile şi oamenii care îi aşteptau pe cei din magazin să vină cu altă tură de ulei.
Mergeam şi mă gândeam...
Bine că la intrarea unde marele actor Dorel Vişan va recita, nu se vor da bilete, nu va fi preţ redus, nu va fi îmbulzeală.

CEEA CE ESTE BUN, ESTE NEPREŢUIT!

Aşa a fost: plină catedrala, linişte de nu se auzea musca, Mariana Anghel şi Ionuţ Fulea au cântat dumnezeieşte.
Îmi pare rău că nu pot nominaliza formaţia instrumentală de la Orăştie şi grupul vocal bărbătesc, pentru că nu le-am reţinut numele, dar m-au impresionat la fel de mult.
DOREL VIŞAN însă m-a impresionat până la lacrimi, atât prin recitarea poeziei "Rochia cea roşie a mamei" de Lucian Blaga, cât şi prin celelalte texte pe care nu le-am recunoscut, cred că erau inspiraţii de moment ale artistului.
Am fost însoţită de fiica mea, Maria, care a filmat şi pozat, dar nefiind destul de clare imaginile, nu le pot descărca pe blog, astfel că am ales cele potrivite de pe YuoTube.

Niciun comentariu: