Persoane interesate

vineri, 23 octombrie 2009

VREAU SA TRAIESC BINE!

Eu cu cine sa votez? Intrebarea e veche, dar valabila si azi.
Cum ii place acum lumii, am sa scriu intii o poveste, care nu am inventat-o eu, ci am cules-o de pe la diferite emisiuni TV: "...cica a fost odata un marinar chior de beat, care nu mai nimerea usile, ele fiind prea multe; adica doua, de la doua camere. Cind s-a trezit, s-a gindit bine si a comandat sa se faca doar una, ca sa poata el nimeri mai usor usa. Atunci rau-voitorii si mai indraznetii coechipieri, i-au propus sa se bage cu capul in ligheanul cu apa rece, ca poate va vedea mai bine cum stau lucrurile. Dar minune, cind s-a uitat in apa a vazut cu totul altceva: a vazut-o pe Ridzi si pe Udrea, care ii garantau ca lucrurile stau bine si ca ele il vor tine presedinte mult si bine..."
Dupa poveste, zic si eu, cum poate un om distrugator de aliante si guverne si flote si prietenii si cite si mai cite, sa vina sa propuna o CAMPANIE CURATA, poate CURAT MURDARA!
Il vad pe Basescu in aceasta campanie electorala, ca pe lupul din poveste: si-a ascutit dintii si limba si vorbeste ce ne place sa auzim. Ne atrage in cursa ca lupul pe iezi, doar, doar il mai votam o data, ca sa traim si mai bine. Apropo de "SA TRAITI BINE", am observat cum l-a iritat intrebarea ziaristei, referitor la faptul ca a renuntat la sloganul cu traitu' bine si i-a raspuns cu un ton de: "sa nu va prind ca-mi mai puneti voi intrebari incomode realegerii ca presedinte, ca va doresc sa ...traiti si mai bine..."
Inteligenta miseleasca a acestui om l-a ajutat sa atraga spre folosul sau beneficiile infractoriale, el raminind mereu deasupra sau de-o parte (gen fenomenul ziaristilor rapiti si salvati) si aruncind gunoiul pe arabi, pe ziaristi, pe oamenii PSD, el raminind curat, pentru o campanie la fel de curata...
Acum Basescu cu bun simt, ne cheama sa traim bine, si sa spunem da .
Eu zic sa mergem la vot sa spunem NU PENTRU BUNUL SIMT A LUI BASESCU SI PENTRU STAREA IN CARE NE-A ADUS SA TRAIM BINE! DATORI-VINDUTI si SARACI LIPITI...

4 comentarii:

Ramona spunea...

Aveti dreptate, doamna Hera Mariana, din pacate muuulti inca mai voteaza pentru o sacosa, un pix, un carnat, ceva...ei vor hotara viitorul presedinte, pentru ca sunt constiinciosi. Ceilalti stau acasa, din lipsa de alternativa. Nu stiu daca sunt de condamnat, oamenii sunt dezamagiti. Eu l-am votat cu entuziasm pe Constantinescu, apoi cu reticenta pe Basescu, din pacate avem acelasi rezultat. Cred ca de-ar ajunge presedinte un om de buna credinta si nu ar fi foarte puternic, in scurt timp ar deveni o victima in hatisul grupurilor de interese...cam asa mi se pare situatia politica actuala, fara iesire!

Dar sa nu disperam, cu rabdare si intelepciune am trecut noi, romanii cei multi si neauziti, prin toate urgiile vremurilor. Am razbit ca iarba de sub pietre si am avut puterea sa luam totul de la capat..fiecara generatie la randul sau numindu-se pe buna dreptate "de sacrificiu".

Voi merge la vot.

hera mariana spunea...

Multumesc,ca ai trecut pe la mine.Draga Ramona, uneori prea mult sacrificiu,dovedeste slabiciune si cred ca ar fi de ajuns:generatia parintilor mei s-a sacrificat si a plecat; generatia mea e pe rol de sacrificiu; urmeaza a copiilor nostri si nu mai vreau!
Te imbratisez, cu drag M.H.

Dan Ioanitescu spunea...

Pai sa-l intrebam:
-Domnuuuu'..... Basescu!
Dvs. traiti bine?

hera mariana spunea...

Domnule Dan,
la aceasta intrebare ,raspunsul e simplu, parca-l aud: DA, HA-HA-HA...si ride de noi, nu cu noi, ca noua nu ne prea vine , decit haz de necaz...
Multumesc de vizita, H.M.