Persoane interesate

marți, 12 mai 2009

CA SEPTICA INTRE CARTI

Despre ce vreau sa scriu acum? La ce carti ma refer? La cartile de joc. Au legatura cu viata mea! Nu, nu sunt jucatoare, eu sunt SEPTICA. Rid uneori, foarte rar, cind ma gindesc la stadiul de viata in care ma aflu. Eu sunt ca septica intre carti "nu are nici o valoare, dar te bucuri de ea pentru ca prinde tot "si iti aduce valoarea in casa". Si mai sunt ca patrunjelul in zama, frunza verde da aspect apetisant bucatelor pe masa (eu sunt inca verde), iar radacina da gust bun la orice zama, supa etc... Atunci va intrebati unde e valoarea, de ce m-am apucat sa scriu despre asta?
Lipsita de modestie va spun: eu in sinea mea sunt valoroasa pentru ca am stat de vorba cu oameni valorosi, sau mai bine zis ei au stat de vorba cu mine. Mi-am desfatat sufletul in conversatii cu Ion Mircea (poet din Sibiu), cu George Tarnea, m-am instruit cu Petre Panzaru care mi-a fost profesor. Am acumulat cerebral cite ceva din intilnirile cu familia Mihu Achim si Anuta de la Cluj. Vi se pare ca toate acestea nu inseamna nimic? Atunci sa va mai spun ca am stat la masa cu Dinu Sararu, am vorbit despre multe, aproape o zi intrega. Ii citisem cartile si eram intrigata de faptul ca scria despre unii ca mine (simtindu-ma inclusa si eu), ca nu cunoastem mai mult de 1000 de cuvinte. Am vrut sa demonstrez contrariul , nu stiu nici acum daca am reusit sau nu, dar sunt mindra si azi ca a stat de vorba cu mine o zi. Ii vad si acum ochii patrunzatori, sprincenele intrebatoare, ii aud intrebarile care ma obligau la raspunsuri speciale. Oare ce mai scrie D.Sararu? Eu am ramas in urma cu cititul, stiti de ce, ca am explicat asta in alta postare.
Oare stiu mai mult de 1000 de cuvinte? Nu am avut curiozitatea sa mi le numar, dar ma framinta intrebarea!
Nu cred ca nu stiti cine sunt oamenii la care am facut referire, dar totusi tin sa ma mai falesc ca au stat de vorba cu mine si va spun : George Tarnea (decedat)- poet; Ion Mircea- poet; Achim Mihu- filozof- prof.univ.; Petre Panzaru- filozof- prof.univ.; Dinu Sararu-scriitor.
Am sa ma repet, dar nu ma pot abtine, pentru ca sunt mindra cu acesti oameni care au scris citeva brate de carti, unele le am si eu, cu autograf si le pastrez cu sfintenie in biblioteca familiei.

Niciun comentariu: