Persoane interesate

duminică, 26 aprilie 2009

Viata incepe si la 60 de ani

Cine sunt?
Am fost "tinara frumoasa si desteapta", acum sunt grasa si cu buletin pe viata(95ani)...
Am avut un vis, sa ma fac pictorita, vis care nu mi s-a implinit inca, dar timpul e inainte. Imi mai acord o sansa cu termen limita de pe buletin ,sau chiar si dupa ....
Mi-am facut acest blog pentru ca vreau sa mai invat cite ceva, nu din singuratate, nu sunt singura ,am sot, copii, pisica, putini prieteni, un frate si niste verisori plecati prin lume.
La ce imi ajuta blogul la virsta asta? pai va spun: sa invat scrisul la aceasta masina, sa nu uit ce am stiut din gramatica, sa invat cuvinte noi, poate chiar engleza. Scriu acestea pentru tinerii care ar putea ride de mine,pentru cei ca mine, in prag de pensie care pot fi singuri sau plictisiti, chiar in depresie, pe drumul fara tinta ,dar tinta si telul ni-l facem noi.
Ce mai invat ? uite sa lucrez la calculator, sa imi fac cunoscute gindurile, lucrarile ,lucrurile, viata...

Niciun comentariu: