Persoane interesate

duminică, 30 august 2009

CEA MAI VALOROASA INVESTITIE

Cu oamenii saraci e jenant sa vorbesti despre bani. Intr-o zi ii spuneam fiicei mele ca, noi de fapt nu suntem saraci, doar ca nu avem bani acum. Nu suntem saraci pentru ca avem unde sta, avem ce minca, cu ce ne imbraca si incalta, avem familie si multe neamuri imprastiate prin lume, avem prieteni- nu multi, dar bine selectati de situatiile prin care am trecut...
De fapt EU nu am bani, pentru ca am inceput o investitie, cea mai buna in lumea asta, dupa parera mea.Va intrebati desigur, care o fi cea mai buna investitie? Eu nu sunt consultant financiar si totusi pot sa-mi sustin ideea pina-n pinzele albe: cea mai buna investitie este in fiinta umana. Cred ca ati inteles deja, investesc luna de luna, in studiile fiicei mele si fiind a doua facultate, este cu taxa automat, in Cluj, la Arte- design vestimentar. Dar sunt foarte bucuroasa de ce face si multumita de rezultatele ei. Sunt hotarira sa o sustin, chiar din pensia de 488 de lei, pina isi va lua si masteratul.

Nu ma pot abtine sa nu fac si o gluma. Poanta este ca eu am patit ca evreul din banc: in luna mai, dupa ce mi-am depus dosarul de pensie, m-am gindit ca o sa rabd o luna- iunie- apoi daca am vazut ca nu am primit decizia, m-am hotarit sa mai rabd o luna... Oricum era vacanta si vara e mai ieftin traiul. Dar iata ca a venit luna august cu decizia, care mi-a adus marea surpriza. Desigur ca am cerut sa mi se dea fisa de calcul, am mai cheltuit vre-o 50 de lei, si 2 zile munca, umblind pe la portile aglomerate ale MARETEI CASE DE PENSII, de la judet. Am gasit greselile si am refuzat pensia, mai rabd si luna septembrie, ca pina la sfirsitul lunii, nu se dau pensiile cumulate. Atunci sa vedeti voie buna, la restituirea creditelor...Daca o fi totul in ordine si vor binevoi sa corecteze greselile, ca mi-au furat peste 6 ani din viata, adica i-au omis la calcul. Nici nu vreau sa aflu cine este persoana care a facut socotelile, ca nu vreau sa ma cert, pentru ca nu am timp sa ma mai impac. Am fost asa de suparata ca puteam paraliza, mi-a crescut tensiunea foarte mult, dar am scapat. Acum, daca am trecut hopul, revin si va spun iar, ca am de gind sa traiesc 100 de ani si sa devin cea mai batrina bloggerita.

Poate daca termin cu investitia mea valoroasa, o sa ma apuc si de invatat limba engleza. Nu rideti, ca pentru a invata, am mai zis, nu esti niciodata prea tinar si nici prea batrin.

INVESTITIA CEA MAI VALOROASA ESTE IN FIITELE UMANE DRAGI, CHIAR IN TINE INSUTI.

Niciun comentariu: