Persoane interesate

vineri, 19 februarie 2010

STÂNGA NOASTRĂ ÎN DEPLASARE!

MOTTO:

"Vai stânga, vai!"
"Uite stânga nu e stângă!"


Ne prefacem că suntem de STÂNGA, ce stângaci …Mă gândesc, mă răzgândesc…
Dacă te-ai născut sărac, nu ai cum fi altfel decât DE STÂNGA.
Degeaba ai făcut o facultate sau chiar două, că tot sărăcuţ ai rămas...duci un trai mai mult sau mai puţin decent. Leafa care o să o primeşti la angajare, nu va fi nici pe-departe egală cu cheltuiala pe lună, din timpul studiilor tale.
Dacă eşti lucrător în domeniul învăţământului, cercetării, inginer, doctor, dar n-ai făcut avere...nu vei fi niciodată acceptat pe bune între liberali, vei fi un venetic, o vinitură cum s-ar zice prin Ardeal, printre ei, datorită studiilor.
Dar averea unora, îţi va arăta mereu unde ţi-e locul ...mai la margine.
Şi dacă te uiţi bine la tine, vezi cu cine te-ai putea asemăna....te dai, mai LA STÂNGA!
Dacă te-ai născut la ţară, ai o brumă de pământ, poţi fi priceput şi hărnicuţ, mai pui mână de la mână, astfel bruma se adună...Te dai şi tu cu bogaţii, cu întelepţii de la oraş, pui de-un partid nepungaş...Ai vrea să fii ţărănist...dar bugetul tău? Este totuşi foarte trist...numai câţiva cu adevărat, au drepturi de împărat...
Ce vor zice cei bogaţi:” mergi de-l dă pe scară, n-am astfel de rude şi nici nu voi să-l ştiu!"!”( Fabula Boul şi viţelul, de Grigore Alexandrescu) Şi ajuns în faza asta, unde e deschisă uşa? Tot la STÂNGA, nu eşti conştient?
Însă uite mai recent, STÂNGA noastră nu e stângă, ba mai mult e cam nătângă, se asociază...rău, rău...nu mai şti de capul său,"tău"!
Ce mai valuri, ce mai vuiet, pe la STÂNGA, se alege preşedinte! Preşedinte de valoare, nu după avere...!...OARE?
Am văzut eu cum se zbat, după ce n-au câştigat votul la preşedenţia ţării.:(
N-au idei pentru popor, nici o vorbă...totu-i gol...
Mârâie pe la televizor un program de bunăstare, plecă apoi şi-şi văd de viitor!
Viitor de STÂNGA ? Oare cine să-i mai creadă, când plânge o ţară-ntreagă...”n-avem bani, n-avem parale”... pentru clasa muncitoare!
Care clasă muncitoare, asta n-au distrus-o oare? Ia priviţi peste hotare...unde-i clasa muncitoare!
STÂNGA NOASTRĂ ÎN DEPLASARE!

6 comentarii:

SOmeONE spunea...

Sara buna, nana! :)
Stii ce zic eu? Saracului, sa fie de stanga ii mai lipsea!...

hera mariana spunea...

Salut SO,
dar cum ai vrea să fie sărăcimea muncitoare ?
Noi nu mai avem "stângă", nici partid de opoziţie nu avem, doar se prefac, a fi...:(

SOmeONE spunea...

Mariana, e o iluzie! Muncitorii nu sunt deloc de stanga, ba chiar sunt cei mai perseverenti capitalisti. De stanga se declara doar cei care se folosesc de ei pretinzand ca ii reprezinta. Stanga este o utopie, sau nu ti-au fost de ajuns cei patruzecisi de ani ca sa te convingi? Cum se explica ca studentii, aproape fara exceptie, sunt de stanga, iar odata ajunsi ingineri, avocati, manageri sau bancheri, subit si-au uitat principiile? Oare nu pentru ca le moare vitelul?...

hera mariana spunea...

SO, dragul meu,
depinde din ce punct privim viaţa...
Când mă gândesc că pe alte vremuri, studenţi după facultate, aveau locul de muncă asigurat, li se dădea un apartament mic sau cum o fi fost, îndrăzneau să-şi facă o familie, un copil,doi... acum devin şomeri sau ceva "ospătari, tinichigii, intelectuali-tâmpiţi" după Băsescu cetire...
Ce să mai întind vorba, părinţii mei, mama casnică şi tata muncitor calificat, au dus-o mult, mult mai bine.:)

Anonim spunea...

heramariana, îmi plac şi picturile şi mâţii, şi chiar dacă-am fost pe la Paris, tot mi-a plăcut ce-am văzut!
Dacă şi politicienii ar acţiona ca mine, lucrurile ar merge muuuult mai bine-n ţara asta! Uite că mi-am schimbat tema blogului, pentru că nu vreau să-ţi produc vreo vătămătură...
Şi ca să-ţi treacă de urât, găseşti ouă în CUIBARUL CU OUĂ, ca să arunci în politicieni şi dacă tot nu te răcoreşti destul, foloseşte PUTEREA BLESTEMULUI. Îl găseşti în PISICA NEAGRĂ. Dacă tot nu îndreptăm stângăciile politicienilor, dăm cu bombe!

hera mariana spunea...

Doina ,
mulţumesc de vizită şi de aprecieri.
Celor care ne duc la "sapă de lemn", le este mult prea bine, ca să le pese de "bombele noastre pastilate şi pastelate", dar de răcorit, mă mai răcoresc şi eu cum pot!